Κυριακή 19 Ιανουαρίου 2020

Οι Λευκαδίτες και ο Θεόδωρος Γεωργάκης τον έβγαλαν δήμαρχο και λογικό ο κ. Χατζηδάκης να πάει να τους τιμήσει


Το αδιαχώρητο στην κοπή της πίτας των Λευκαδίων Ηλιούπολης που είναι τα πιο ζωντανά σωματεία της πόλης. Κόσμος πάρα  πολύς και ο δήμαρχος Γιώργος Χατζηδάκης  εκεί χαρούμενος για την συμβολή των Λευκαδιτών στη μεγάλη του ΝΙΚΗ στο δεύτερο γύρο των δημοτικών εκλογών.
Πολλές φωτογραφίες θα βρείτε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης . Θα επανέλθουμε γιατί έχουμε ρεπορτάζ από εκεί






Την τιμητική της είχε η Λευκαδίτισσα Μαριάννα Γράψα όπως μπορείτε να δείτε και στο βίντεο που ανάρτησε στον προσωπικό της λογαριασμό στο facebook . 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Υποψήφιος για την Πολιτική Επιτροπή της ΝΔ ο συνδημότης μας κ. Σπύρος Λευθεριώτης!

Υποψήφιος για μέλος της Πολιτικής Επιτροπής της ΝΔ είναι ο συνδημότης μας κος Σπύρος Λευθεριώτης. Βρίσκεται στη θέση 98 του ψηφοδελτίου και...