ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ - ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ : Μαθήματα ζωής έδωσε το 2019 στον συνδημότη μας Ηρακλή Τσιμέκα

Παρασκευή 3 Ιανουαρίου 2020

Μαθήματα ζωής έδωσε το 2019 στον συνδημότη μας Ηρακλή Τσιμέκα

Αντιγράφουμε από τον τοίχο του στο facebook την τελευταία ανάρτηση για το 2019 του συνδημότη μας Ηρακλή Τσιμέκα. Μας άρεσε και την βάλαμε προς προβληματισμό .



Γράφει λοπόν ο Ηρακλής:
Τελευταία μέρα σήμερα για το 2019,
Ένα έτος που δεν θα ξεχάσω ποτέ γιατί εκτός του ότι ήρθε στο κόσμο ο 2ος υιός μου ήρθαν μαζί και πρωτόγνωρες εμπειρίες σε νέους τομείς στην διαδρομή του.
Μια διαδρομή που:
Είδα πολλά!
Έμαθα περισσότερα
Και έβαλα τον εαυτό μου στην δοκιμασία  να δώσω μάχη για την πόλη που μεγάλωσα..
Μια μάχη που θεωρώ δεν έχασα αλλά κέρδισα γιατί έμαθα..
Έμαθα ότι αυτόν που φωνάζει για το άδικο τον είπαν "γραφικό" και όλοι τον έδειχναν με το δάχτυλο.
Όταν με ρώτησαν γιατί να το κάνω αυτό τους είπα γιατί δεν αντέχω στον "βόθρο" την σιωπή και Ότι τον κόσμο έτσι τον βλέπω και έχω σιχαθεί την "μπόχα" του...
Είδα όμως κάποιους να γλύφουν σαν "π©¥τ@νες για καριέρα, να αλλάζουν στρατόπεδα και αδέρφια κάθε μέρα...
Είδα που ήταν πέρυσι αλλά και που είναι φέτος...
Αλλά ουδείς αχαριστότερος του ΕΥΕΡΓΕΝΤΗΘΕΝΤΟΣ!!!
Είδα ότι στην πόλη τα" σκουπίδια " δεν είναι μόνο τα απορρίμματα αλλά και τα πολιτικά.
ΚΑΤΑΛΑΒΑ ότι τελικά δεν έχει τέλος ο κατήφορος και αυτό είναι που με θλίβει και ότι τα δικά μου "περήφανα" ματιά θέλουν κεφάλι που δεν "ΣΚΥΒΕΙ"
Εξάλλου πλέον δεν με χωράει αυτός ο χώρος και η γνώμη μου περισσεύει στο" σανίδι"....
Πλέον δεν είμαι όπως παλιά έχω 2 μπόμπιρες να θρέψω και για να τους δω να μεγαλώνουν πρέπει εγώ πρώτα να αντέξω....
Έτσι και αλλιώς κάνω ότι αγαπάω μακριά από τις θεατρικές σκηνές, κοιτώντας την γειτονιά μου να "Υποφέρει"
Γιατί ΔΥΣΤΥΧΏΣ
ΔΕΝ ΑΡΚΕΊ ΝΑ ΘΈΛΕΙΣ & ΚΑΙ ΔΕΝ ΦΤΆΝΕΙ ΝΑ ΜΠΟΡΕΊΣ....
Και όσον αφορά τα "ΦΙΔΙΑ" που βγήκαν να με "δαγκώσουν" ως "Ηρακλής" τα έχω πνίξει από Μωρό στην κούνια και καλό θα είναι να συνηθίσουν τον "ΛΑΚΟ" τους....
Έτσι και αλλιώς στην ζωή μου θέλω όποιος με ακούει να "ΝΙΩΘΕΙ" και δεν έχω μάθει
να έχω δίπλα μου
"ΤΣΑΡΛΑΤΑΝΟΥΣ" & "ΑΥΛΙΚΟΥΣ"


ΚΑΛΉ ΧΡΟΝΙΆ & ΧΡΌΝΙΑ ΠΟΛΛΆ
ΣΕ ΌΛΟΥΣ ΕΎΧΟΜΑΙ ΜΕ ΥΓΕΊΑ.
ΧΑΜΌΓΕΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΎΤΕΡΗ ΠΟΙΌΤΗΤΑ ΖΩΗΣ..

Εμείς που προφανώς και όπως προαναφέραμε συμφωνούμε με την παραπάνω ανάρτηση την δημοσιεύουμε μπας και άλλοι συνδημότες μας έχουν ίδιες οι παρόμοιες απόψεις με τις παραπάνω. Γιατί καλό δεν λέω το παραμύθι αλλά η ΑΛΗΘΕΙΑ πάντα καλύτερη. Και φυσικά τα μεγάλα λόγια και τα παραμύθια τα αφήνουμε για τους άλλους. Αυτούς που για το κοινό τάχα καλό αγωνίστηκαν για να φέρουν την "δημοκρατία" στην πόλη μας. Το θέμα είναι πως εμείς δεν την βλέπουμε , ούτε βέβαια είχαμε αντιληφθεί την έλλειψή της. Άλλες ελλείψεις είχαμε αντιληφθεί , για άλλα σας είχαμε προειδοποιήσει εγκαίρως αλλά εσείς θέλατε σώνει και καλά να μας πάτε ακόμα πιο ΠΙΣΩ. Και να μας πάτε στα χειρότερα που βιώνουμε οι περισσότεροι σήμερα. 

Σ.Μ 

1 σχόλιο:

UNKNOWN είπε...

Ο ΗΡΑΚΛΗΣ ΞΕΧΩΡΙΣΕ ΣΤΗ ΜΑΧΗ ΠΟΥ ΕΔΩΣΕ ΜΕ ΣΥΝΕΠΕΙΑ, ΕΝΤΑΣΗ ΚΑΙ ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΑ.

ΟΜΩΣ ΕΧΕΙ ΑΠΟΔΕΙΧΘΕΙ ΟΤΙ ΟΙ ΔΗΜΟΤΕΣ ΤΗΣ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ ΔΕΝ ΔΙΑΘΕΤΟΥΝ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΕΝΣΤΙΚΤΟ, ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΚΡΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΟΥΝ ΤΟΥΣ ΙΚΑΝΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΜΕ ΘΕΛΗΣΗ ΓΙΑ ΠΡΟΣΦΟΡΑ, ΠΟΥ ΜΕΣΩ ΑΥΤΩΝ ΘΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΤΗΝ ΚΑΚΩΣ ΚΕΙΜΕΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΜΑΣ.

ΑΥΤΟ ΟΦΕΙΛΕΤΑΙ ΚΑΤΑ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΙΔΕΟΟΛΟΓΙΚΕΣ ΚΑΙ ΙΔΕΟΛΗΠΤΙΚΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ, ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΚΡΑΤΟΥΝ ΕΡΜΑΙΟΥΣ ΣΕ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΜΕ ΚΟΜΜΑΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΓΩΓΕΣ.

ΟΜΩΣ ΚΑΠΟΙΟΣ ,ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΕΧΕΙ ΡΗΞΙΚΕΛΕΥΘΕΣ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΕΣ ΙΔΕΕΣ, ΑΝ ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ, ΑΝ ΕΧΕΙ ΔΙΑΘΕΣΗ ΚΑΙ ΘΕΛΗΣΗ ΓΙΑ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΚΑΤΙ ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΡΟΠΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΝΑ ΠΡΟΒΛΗΘΕΙ ΑΡΚΕΤΑ, ΑΝ ΔΕΝ ΕΝΤΑΧΘΕΙ ΣΕ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΠΑΛΕΨΕΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΑΠΟ ΜΕΣΑ.

ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΟΙ ΙΚΑΝΟΙ ΚΑΙ ΑΞΙΟΙ ΠΟΥ ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ ΣΤΟ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟ ΩΣ "ΓΡΑΦΙΚΟΙ" Η΄ ΤΟΥΣ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΤΛΗΣΟΥΝ ΨΗΦΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΕΙΤΕ ΔΕΝ ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΝ ΜΕ ΤΡΟΠΟ ΕΝΤΟΝΟ , ΕΜΦΑΤΙΚΟ ΚΑΙ ΔΥΜΑΜΙΣΜΟ ΡΟΛΟ ΚΑΙ ΦΩΝΗ , ΕΙΤΕ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΟΝΤΑΙ.

Ο ΗΡΑΚΛΗΣ ΤΣΙΜΕΚΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΝΕΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ , ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΥ ΔΟΘΕΙ Η ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΤΟΥ.

ΘΑ ΤΟΥ ΕΥΧΗΘΩ ΤΟ 2020 ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ , ΓΕΜΑΤΗ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΑ ΓΙ ΑΥΤΟΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥ .