ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ - ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ : Τα Χρόνια Πολλά της συνδημότισσάς μας Αργυρώς Αδαμοπούλου και οι δικές μου ευχές

Δευτέρα 23 Δεκεμβρίου 2019

Τα Χρόνια Πολλά της συνδημότισσάς μας Αργυρώς Αδαμοπούλου και οι δικές μου ευχές


Κάθε φορά που μπαίνω στα social media λαμβάνω δεκάδες μηνύματα αγάπης από συνδημότες μου.
Είναι και η μοναδική ηθική μου ικανοποίηση για την ύπαρξη αυτού εδώ του ιστολογίου. Πριν λίγο είδα τις ευχές για Καλά Χριστούγεννα της συνδημότισσάς μας Αργυρώς Αδαμοπούλου που είναι από τους πιο ενεργούς και θετικούς ανθρώπους που έχω γνωρίσει. Να της ευχηθώ λοιπόν και εγώ με την σειρά μου να περάσει ευχάριστα τις γιορτές μαζί με ανθρώπους που την αγαπάνε και που νοιάζονται για εκείνην.

Και επειδή μου αρέσει το μήνυμα της κάρτας της το μοιράζομαι μαζί σας συμπληρώνοντας πως οι άνθρωποι "πεθαίνουν" όταν δεν κάνουν πλέον όνειρα. Υγεία , Αγάπη και Ειρήνη λοιπόν και αλληλεγγύη στους διπλανούς μας που μας έχουν ανάγκη. Δυστυχώς στα χρόνια της κρίσης δεν υπάρχουν αυτονόητα για πολλούς.

Ακόμα και ένα πιάτο φαγητό είναι για κάποιους πολυτέλεια. Η χώρα αξίζει σίγουρα καλύτερο μέλλον και όλοι μαζί πρέπει να αφήσουμε τους λαϊκισμούς και να δούμε πως μπορούμε να αποφύγουμε τα λάθη που μας οδήγησαν εδώ. Το να τα αποφύγουμε είναι εύκολο αρκεί να αποφασίσουμε οι πολλοί,  πως το θέλουμε πραγματικά. 

Σ.Μ  

Δεν υπάρχουν σχόλια: