ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ - ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ : Υπάρχει σκάφη για ογκώδη αντικείμενα του δήμου Ηλιούπολης μας πληροφορεί αναγνώστης μας

Πέμπτη 26 Δεκεμβρίου 2019

Υπάρχει σκάφη για ογκώδη αντικείμενα του δήμου Ηλιούπολης μας πληροφορεί αναγνώστης μας

Φίλος και αναγνώστης του site "ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ " θα ήθελα να ενημερώσω τους συμπολίτες μου και τις συμπολίτισσες μου ότι υπάρχει δωρεάν ενοικιαζόμενη σκάφη του δήμου Ηλιούπολης για τα ογκώδη αντικείμενα και και κλαδιά που βγάζουμε από τα σπίτια μας και τους κήπους μας. Παίρνουμε ένα τηλέφωνο στο τμήμα καθαριότητας του Δήμου Ηλιούπολης.
Δεν βγάζουμε ογκώδη αντικείμενα και και κλαδιά στο πεζοδρόμιο χωρίς να ενημερώσουμε τον δήμο Ηλιούπολης ή να ενοικιάσουμε την ΔΩΡΕΑΝ ΣΚΑΦΗ από τον Δήμο Ηλιούπολης .

Θα πρέπει όλοι η πολίτες της Ηλιούπολης να μάθουμε να κρατάμε την πόλη καθαρή .

ΕΥΧΟΜΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΝΕΑ ΧΡΟΝΙΑ


ΝΑ ΜΗΝ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΟΓΚΩΔΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΤΗΣ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ .


Θα ήθελα από τον κ. Σταύρο Μαρίνη να μην ανακοινώσει στην ανάρτηση του το ονοματεπώνυμο μου και ούτε το email μου .Θα ήθελα η ανάρτηση μου να δημοσιευτεί ανώνυμα.


Χρόνια πολλά και ευτυχισμένα Χριστούγεννα!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: