ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ - ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ : Η απάντηση του Παναγιώτη Κόκλα στο δελτίο τύπου της δημοτικής παράταξης "Ηλιούπολη Πάμε Μπροστά"

Κυριακή 30 Αυγούστου 2020

Η απάντηση του Παναγιώτη Κόκλα στο δελτίο τύπου της δημοτικής παράταξης "Ηλιούπολη Πάμε Μπροστά"



Η επίθεση που δέχτηκα από το δελτίο τύπου της δημοτικής παράταξης "Ηλιούπολη πάμε μπροστά" , υποβιβάζει το Δημοκρατικό πνεύμα.
¨ΒΑΡΙΕΣ¨ κατηγορίες κύριε Ευσταθίου, μια που νόμιζα ότι η τελευταία μας τηλεφωνική επικοινωνία, με θέμα την ανεξαρτητοποίηση μου, είχε λήξει σε κλίμα ειρηνικό και αμοιβαίου σεβασμού.
Κύριε Ευσταθίου, ως επικεφαλής της παράταξης, οφείλω να σας απαντήσω , αν και εξαρχής γνώριζα ότι λόγω της απόφασής μου, θα προσπαθήσουν να με "κτυπήσουν" ανέντιμα και με ατεκμηρίωτα επιχειρήματα, προκειμένου να με υπονομεύσουν . 

1. ΜΟΥ ΖΗΤΑΤΕ ΝΑ ΠΑΡΑΔΩΣΩ ΤΗΝ ΕΔΡΑ και θα ήθελα να σας υπενθυμίσω ότι μου την ζητάτε για 2η φορά .

Η πρώτη ήταν, όταν είδατε το όνομά μου σε πρόσκληση για ημερίδα που αφορούσε τα ΑμεΑ, στις 12 Ιανουαρίου 2020 , με την συμμετοχή της πρώην Υπουργού κυρίας Φωτίου, που διοργάνωσε ο Αντιδήμαρχος κύριος Στασινόπουλος . Θεωρήσατε ότι ήταν αδιανόητο ένας άνθρωπος με κεντροδεξιά ιδεολογία να συνυπάρξει με άτομα που πρεσβεύουν αριστερές απόψεις και ας πρωτοστατώ σε όλες τις εκδηλώσεις και δράσεις για ΑμεΑ. Πραγματικά εκπλήσσομαι για τις αναχρονιστικές σας απόψεις. Ξεχνάτε ότι διανύουμε το 2020, όπου ο Πρωθυπουργός της χώρας μας έχει δώσει σοβαρές αρμοδιότητες σε ανθρώπους από άλλες κομματικές παρατάξεις, με γνώμονα τα αξιοκρατικά κριτήρια.

Κύριε Ευσταθίου δεν θα σας παραδώσω την έδρα, διότι η έδρα ΔΕΝ σας ανήκει . Η έδρα ανήκει σε όλους τους δημότες που με τίμησαν με την ψήφο τους και μου ανέθεσαν το ύψιστο καθήκον να εργαστώ με θέρμη για το καλό του δήμου μας . Θα επαναλάβω το ίδιο που σας είχα πει και την πρώτη φορά που μου ζητήσατε την έδρα:

"ΜΗΝ ξεχνάτε ότι δεν είστε ο Πρωθυπουργός που κάνει διασπορά των ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ του ψήφων στους βουλευτές. Είστε ο επικεφαλής μιας δημοτικής παράταξης, όπου η εκλογή του οφείλεται στους ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥΣ ψήφους των υποψηφίων δημοτικών συμβούλων."

Την θέση μου ως δημοτικός σύμβουλος, μου την έδωσε μέσα από δημοκρατικές διαδικασίες του ¨εκλέγεσθαι¨ ο νόμος της απλής αναλογικής

Σας ενθυμίζω ότι, με βάσει το Δημοκρατικό Δίκαιο όλοι οι εκλεγμένοι δημοτικοί σύμβουλοι έχουν το απεριόριστο δικαίωμα της γνώμης κατά συνείδηση, όταν διαφωνούν με τις ενέργειες της παράταξης.
Από την αρχή της εκλογής μου, είχα πάντα βήμα στο λόγο και πολλές φορές έγινα στόχος εσωτερικά από τα μέλη της παράταξης, λόγω των απόψεων μου. Ήμουν ξεκάθαρος τον Αύγουστο 2019, στο θέμα που τέθηκε για το αν θα αναλάβουμε κάποια θέση ευθύνης στον Δήμο σαν παράταξη ή όχι, μετά από πρόταση του Δημάρχου (δικαίωμα που μας δίνει η απλή αναλογική), παρουσία και των υπολοίπων δημοτικών συμβούλων. Η άποψη μου ήταν ότι θα έπρεπε να παραγάγαμε έργο έστω και σε ένα τομέα και θα κρινόμασταν από το αποτέλεσμα, στο τέλος της τετραετίας από τους δημότες. Πρόταση που δεν έγινε αποδεχτή από εσάς.

2. Μου προσάπτεται πανικό και τον τεκμηριώνεται δηλώνοντας ότι είχε γίνει αμοιβαία συμφωνία, ώστε η θητεία μου ως γραμματέας να λήξει στον ένα χρόνο. Ούτε  ποτέ είχε γίνει κάτι τέτοιο, μια που η συζήτηση μας είχε λήξει με την δική μου άρνηση αιτιολογώντας την με το επιχείρημα, ότι δεν θα πράξω κάτι που θα αντίκειται σε οποιοδήποτε θεσμό, θέση την οποία είχε πάρει και δημοτικός σύμβουλος της παράταξής μας, λέγοντας ότι ο γραμματέας είναι θεσμικό όργανο και θα πρέπει να τοποθετηθεί για δύο χρόνια.

3. Με κατηγορείτε ότι διψάω για εξουσία και σας απαντώ ότι, εξουσία επιθυμεί αυτός που θέλει να τον υπηρετούν και όχι αυτός που έχει ταχθεί να υπηρετεί τους δημότες με στόχο το κοινό καλό.
Για αυτό λοιπόν κύριε Ευσταθίου σας επαναλαμβάνω ακόμη μια φορά ότι θα συνεχίσω να δρω πέρα από ΚΟΜΜΑΤΑ και ΧΡΩΜΑΤΑ, υπηρετώντας το γενικό καλό και όχι τις μικροπολιτικές σκοπιμότητες . 

Αφήστε λοιπόν την χρήση των υποτιμητικών επιθέτων και σας τονίζω ότι, θα είμαι πάντα ανοικτός σε οποιαδήποτε καλοπροαίρετη πρόταση, που θα με βοηθήσει να γίνω πιο αποδοτικός, από την οποιαδήποτε θέση μου δοθεί, με γνώμονα την ευημερία του Δήμου μας. Ευχαριστώ για την προσοχή σας.

ΜΕΤΑ ΤΙΜΗΣ
ΚΟΚΛΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: