Τετάρτη 26 Οκτωβρίου 2022

Ο "Σπίθας" νέος ένοικος του δημαρχείου Ηλιούπολης




Μετά την επίσκεψη μου στην ημέρα υιοθεσίας γάτας που διοργάνωσε η "Ζωοφιλική Ένωση Ηλιούπολης" στο Δημαρχείο της πόλης μας στις 22-23/10 δεν μπορούσα να αποχωριστώ το μικρό 3 μηνών γκρίζο γατάκι που πήρα στην αγκαλιά μου. Έτσι αποφάσισα να υιοθετήσω και εγώ τον μικρό "Σπίθα" και το Δημαρχείο μας να αποκτήσει πλέον έναν νέο ένοικο.

Γιώργος Χατζηδάκης 
Δήμαρχος Ηλιούπολης 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Υποψήφιος για την Πολιτική Επιτροπή της ΝΔ ο συνδημότης μας κ. Σπύρος Λευθεριώτης!

Υποψήφιος για μέλος της Πολιτικής Επιτροπής της ΝΔ είναι ο συνδημότης μας κος Σπύρος Λευθεριώτης. Βρίσκεται στη θέση 98 του ψηφοδελτίου και...