ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ - ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ : Δήμητρα Καντεράκη: Ένα δυνατό βιογραφικό που συγκίνησε τον πρωθυπουργό και της έδωσε την ευκαιρία - Αξίζει να "σταυρωθεί" αφού έχει διάθεση να προσφέρει

Πέμπτη 18 Μαΐου 2023

Δήμητρα Καντεράκη: Ένα δυνατό βιογραφικό που συγκίνησε τον πρωθυπουργό και της έδωσε την ευκαιρία - Αξίζει να "σταυρωθεί" αφού έχει διάθεση να προσφέρει


Ονομάζομαι Δήμητρα Καντεράκη. Γεννήθηκα στην Αθήνα στις 06/11/1975. Είμαι παντρεμένη και έχω δύο αγόρια. Είμαι πτυχιούχος Οικονομικών από το Αμερικάνικο Κολλέγιο στην Ελλάδα (Bachelor of Arts in Economics) και κάτοχος Μεταπτυχιακού από το Πανεπιστήμιο του Leicester της Αγγλίας στον τομέα των Χρηματοοικονομικών (M.Sc in Finance).
Εργάζομαι στον Ιδιωτικό Τομέα από το 1995 και το 1999 ξεκίνησα την καριέρα μου στον Τραπεζικό χώρο και συγκεκρίμενα στην Τράπεζα Εργασίας, το 2002 στην Τράπεζα Κύπρου και από το 2013 στην Τράπεζα Πειραιώς, σε θέσεις που μου δίνουν την δυνατότητα να αξιοποιώ τις γνώσεις μου και να συνεισφέρω με την δουλειά μου.

Σε ότι αφορά τον ελεύθερό μου χρόνο, όταν αυτός υπάρχει, έχω ήδη δημοσιεύσει το πρώτο μου αστυνομικό μυθιστόρημα «Έγκλημα τον Αύγουστο», εκδόσεις Πηγή και βρίσκεται στα σκαριά και βαίνει προς ολοκλήρωση και το δεύτερο βιβλίο μου, ένα άλλο «Έγκλημα». Από πολύ μικρή, από την ηλικία των 5 ετών, ασχολήθηκα με τον Ελληνικό παραδοσιακό χορό και από το 2000 είμαι μέλος της χορευτικής ομάδας του Λυκείου των Ελληνίδων, με πολλές παραστάσεις τόσο στο Ηρώδειο, στο Μέγαρο Μουσικής Θεσ/νίκης και αλλού, όσο και στο εξωτερικό.

Καθώς οι τέχνες είναι τρόπος έκφρασης συναισθημάτων αλλά και πηγή έμπνευσης και δημιουργίας, ασχολήθηκα για πολλά χρόνια, ερασιτεχνικά, με την ηθοποιία, λαμβάνοντας μέρος στην δραματοποίηση παιδικών παραμυθιών τόσο στην Αθήνα αλλά και εκτός, ως μέλος μια ερασιτεχνικής θεατρική ομάδας.

Είναι η πρώτη φορά που ασχολούμαι ενεργά με την πολιτική, ανταποκρινόμενη στο κάλεσμα της Νέας Δημοκρατίας σε νέες αυτοδημιούργητες γυναίκες μέσα από την κοινωνία. Όταν άκουσα τον Πρωθυπουργό να το λέει αυτό αποφάσισα να στείλω ένα βιογραφικό σημείωμα. Έτσι ξεκίνησαν όλα! Βέβαια, όσο θυμάμαι τον εαυτό μου, πάντα είχα εξαιρετικό ενδιαφέρον για τα κοινά και δεν έλειπαν ποτέ οι ζωηρές συζητήσεις, εντός των… οικογενειακών τειχών, για όσα μας απασχολούν και μας προβληματίζουν.

Στόχος μου είναι να μπορέσω να υπηρετήσω την πατρίδα μας και τους συμπολίτες μας. Να αναδείξω τα προβλήματα της κοινωνίας μας, τα προβλήματα της καθημερινότητάς μας, τα προβλήματα του κάθε ενός και της κάθε μιας από εμάς. Σκοπός μου, όπως κάνω αδιαλείπτως επί σειρά ετών στην εργασία μου, να συμβάλλω ουσιαστικά στην διευθέτηση και επίλυσή τους, με τον ιδανικότερο κάθε φορά τρόπο για το καλό όλων μας.

Δήμητρα Καντεράκη

Υποψήφια Βουλευτής Β3 Νοτίου Τομέα Αθηνών

kanteraki.dimitra@gmail.com

698-40.24.204

Facebook : Δήμητρα Καντεράκη

Δεν υπάρχουν σχόλια: