Τετάρτη 17 Μαΐου 2023

Φασίστες "μαύρισαν" και βανδάλισαν το προεκλογικό περίπτερο της ΝΔ στην πλατεία Φλέμινγκ- Την Κυριακή θα τους μαυρίσει ο λαός!

 


Έβαψαν με μαύρη μπογιά ή σπρέϊ το προεκλογικό περίπτερο της ΝΔ στην πλατεία Φλέμινγκ θεωρώντας πως με τον τρόπο αυτό θα εκφοβίσουν ή θα κρύψουν από τους πολλούς το κόμμα που θα κυριαρχήσει στις κάλπες της Κυριακής. 

Δίπλα τα περίπτερα των άλλων κομμάτων δεν έχουν υποστεί καμία φθορά ή βανδαλισμό. Η αστυνομία συλλέγει πληροφορίες για το συμβάν αφού είναι η δεύτερη φορά που το συγκεκριμένο εκλογικό περίπτερο δέχεται βανδαλισμό. 




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Υποψήφιος για την Πολιτική Επιτροπή της ΝΔ ο συνδημότης μας κ. Σπύρος Λευθεριώτης!

Υποψήφιος για μέλος της Πολιτικής Επιτροπής της ΝΔ είναι ο συνδημότης μας κος Σπύρος Λευθεριώτης. Βρίσκεται στη θέση 98 του ψηφοδελτίου και...