ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ για να μαθαίνετε όσα όλοι οι άλλοι σας κρύβουν....: Δήμητρα Αράπογλου: Υποψήφια Βουλεύτρια Νοτίου Τομέα - Β΄Αθηνών

Πέμπτη 4 Μαΐου 2023

Δήμητρα Αράπογλου: Υποψήφια Βουλεύτρια Νοτίου Τομέα - Β΄Αθηνών


Φίλοι, Φίλες. Κοντεύουν οι επικείμενες Βουλευτικές εκλογές και είμαι υποψήφια στο ΝΟΤΙΟ ΤΟΜΕΑ της Β' Αθηνών της Β3 Εκλογικής περιφέρειας ( Παλαιό Φάληρο, Αγ. Δημήτριος, Νέα Σμύρνη, Άλιμος, Γλυφάδα, Δάφνη-Υμηττός, Ελληνικό - Αργυρούπολη, Ηλιούπολη, Καλλιθέα, Μοσχάτο-Ταύρος , Βύρωνας,Καισαριανή, Ζωγράφου). Σε αυτές τις εκλογές η ψήφος σας μετράει και η ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ είναι η σίγουρη παράταξη που θα πάει την Ελλάδα μπροστά, σταθερά και σίγουρα. Ζητώ την ψήφο σας και την στήριξη σας στον αγώνα μου στο Νότιο Τομέα. Είμαι Κωφή αλλά σας "ακούω" με τον τρόπο μου. Μαζί θα πορευτούμε για μια Ελλάδα που αξίζει !

Προσωπικά δεσμεύομαι ότι θα αγωνιστώ όπως μπορώ με τις οποίες δυνάμεις μου, για τους Έλληνες, για την Ελλάδα, για τα άτομα με αναπηρία και για τις ευπαθείς ομάδες.

Πιστεύω πως η στήριξη σας στο πρόσωπό μου και η εμπιστοσύνη σας θα είναι η κινητήριος δύναμη για μια Ελλάδα που αξίζει και μπορούμε!
Όλοι μαζί θα τα καταφέρουμε!

Για την Ελλάδα και για τους πολίτες αυτής της χώρας που αξίζουν ένα καλύτερο αύριο! ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΥΤΟΔΥΝΑΜΙΑ!

ΔΗΜΗΤΡΑ ΑΡΑΠΟΓΛΟΥ
ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ Ν.Δ. ΝΟΤΙΟΥ ΤΟΜΕΑ Β3 ΑΘΗΝΩΝ


Δεν υπάρχουν σχόλια: